دانلودآهنگ جدید زیبا و احساسی از امیر ای اچ و میلادراستاد(بی قرار) + متن آهنگ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2530
نویسنده : اسماعیل تیباشی

متن آهنگ بی قرار

 

میلاد راستاد

 

دیر وقته بیدارم با ته سیگارام

منو نگاه،سفید شد تار موم

ببین،جفتمونم زندگی کردیم

تو با لب اون،من با لب خیابون

 

 

امیر ای اچ

یه عاشق وقتی غرورش میشکنه

میشینه گوشه ی خونه،سیگار میکشه

ببین بی قرارتما

این بی قراریام چرانیومد به چشمت

میلاد راستاد

دیگه بی کس شدم من

سر توئه میخندن به زخمای بدنم

گفتی نداری تو،اینجوری اسیرت شدم

داشتم با پای پیاده برات وسیله میشدم

جلوچشات میلادت خودشو میزد

وقتی به اسم فامیل اون بهت زنگ میزد

ماقراربود باهم بریم تو یه خونه

الان واسه کل شهر شدی خانومه خونه

 

امیر ای اچ

خوشیات پیشه اونه،غماتو میاری واسه ما

امشب پیششی صدای تخت و فنرا

آتیشم میزنه میمیرم دیگه

ولم کردی،چون دردسرم ها؟

د لعنتی اینجوری نرو تو بغلش

غممو دید مادرم خم شد کمرش

نفسم بودی،ازم گرفتنت

اونکه گرفتت ازمن،بگیره نفسش

 

 

تواین شبا خلوتتو بهم نمیزنم گلم

حداقل به فکرمن باش عزیزم تو یکم

چی میکشم تو بی کسی به دادم نمیرسی

وقتی دست تو دستش ردمیشدی یواشکی

نگاه تو دزدکی بود نگاه اون از رو هوس

خداجونم دلم گرفت چرا نمیکشم نفس

خیلی به هم نزدیکنو چه لبخندی به من زدن

پای عشقش پولکی زندگیمو بهم زدم

 

امیر ای اچ

باورش خیلی سخته،که عشقم با عشقش رو تخته

نمیفهمم چرا ولم کرد،اونکه عشقش این موهای لخته

هه!ازم یه دنیایی دوری 

توکه عاشق این موهای خرمایی بودی

ولش که دیگه رفتم به باد

یه روزیاد من میفتی لای خنده هات

 

میلاد راستاد

حالا هی بخند،دستاشو بگیر محکم

بخند به اشکای من

صدای من رو پخشه مسخره کن

همین بچه شده اسطوره ی مردم

همین بچه شده با صداش آرامش شبات

چقد گفتم نرو،با خنده هات

گذاشتی رفتی حالا تو بغل اونی

من دارم میبینم لباشو روی لبات

 

 

 

نگاه تو دزدکی بود نگاه اون از رو هوس

خداجونم دلم گرفت چرا نمیکشم نفس

خیلی به هم نزدیکنو چه لبخندی به من زدن

پای عشقش پولکی زندگیمو بهم زدم



:: برچسب‌ها: دانلودآهنگ جدید زیبا و احساسی از امیر ای اچ و میلادراستاد(بی قرار) + متن آهنگ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Hadis در تاریخ : 1394/4/11/4 - - گفته است :
سهلااااامـــــــــــــ خوبی ؟

یه سایته توپ پیدا کردم ک همه چی داره

از جدیدترین عکس های بازیگران هالیوودی با کیفیت فول اچ ادی گرفته تا دانلود رمان و دانستنی های مختلف مثله زناشویی ، گردشگری وکامپیوتر و...

و سوا از همه اینا هم میتونی اپلود رایگان بکنی هم چت کنی با هرکسی ک دلت میخواد...

اصن کلن هر ثانیه و هر دقیقه بروز باشی از اخبار دنیا ، اخرین اخبار هنرمندان و...

اگه نری از دستت پریدهــــــــ

بیا به این ادرس

http://cafe70.ir/index.php?app=referrals&reff=1494







نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: